Technická podpora

Oddělení technické podpory je k dispozici všem našim zákazníkům každý pracovní den od 8:00 do 16:00 (SEČ). Problémy nahlášené zákazníky řešíme intenzivně prostřednictvím telefonické nebo e-mailové komunikace. Pro sledování naší komunikace používáme ticketovací systém Request Tracker od společnosti Best Practical. Každému novému požadavku je přiřazen jedinečný identifikátor, řešitel a vlastní životní cyklus. Pracujeme transparentně a ve vzájemné spolupráci, což nám umožňuje snadno navázat na předchozí komunikaci se zákazníky.

Často řešíme poptávky našich partnerů a spolupracujících subjektů, jako jsou ŠKODA Transportation a.s., STADLER nebo ŽOS Vrútky a.s. Další významnou skupinu našich klientů tvoří provozovatelé, včetně koncových zákazníků, jako jsou České dráhy, ŽSSK, RegioJet, Arriva, LeoExpress a mnoho dalších.

Většinu času náš tým investuje především do testování projektových řešení, která následně předáváme do správy integrátorům. Naším hlavním cílem je vše pro zákazníka důkladně prověřit a zdokumentovat a zajistit, aby byla instalace nových softwarových balíčků na jednotlivá vozidla jednoduchá a bezproblémová.